Osobný predaj - ako úspešné predať ( malo- veľkoobchod)

Cieľ kurzu: naučiť sa metodiku prípravy na predaj a plánovania predaja, rozvíjať schopnosti prezentácie úžitkov a zvládať námietky, zlepšiť schopnosť viesť obchodný rozhovor, zvýšiť svoj predaj

Cieľová skupina: Key account manager, manažér predaja - B2B, Obchodník, predajca, asistenti predaja - B2C, Poradca (finančný , nefinančný), Každý, kto obchoduje, predáva a chce byť úspešnejší.

OBSAH ( možnosť aplikácie obsahu na vzdelávacie potreby účastníkov):

A. Strategické plánovanie obchodných aktivít

  1. Hľadanie nových obchodných príležitostí
  2. Plánovanie kontaktov a stretnutí
  3. Analyzovanie dát

B. Príprava na zákaznícke stretnutie

  1. Stanovenie cieľov a stratégií
  2. Analýza zákazníkov
  3. Monitoring konkurencie
  4. Digitálne prípravy

C. Majstrovstvo obchodného stretnutia

  1. Otváranie obchodného rozhovoru
  2. Spoznávanie zákazníka
  3. Prezentácia hodnoty produktu/služby
  4. Zvládanie námietok
  5. Techniky uzatvárania obchodu

D. Pochopenie zákazníckych typov a personalizácia prístupu

  1. Psychológia zákazníkov
  2. Personalizácia predaja
  3. Praktické testy a scenáre

E. Profesionálne vyjednávanie a rokovanie o cene

  1. Príprava na cenové rokovania
  2. Cross-Selling a Up-Selling
  3. Hodnotová orientácia
  4. Vyjednávacie techniky

F. Taktiky a manipulácie pri predaji: Ich identifikácia a zvládanie

  1. Zvládanie zdržiavacích manévrov
  2. Manipulatívne techniky v predaji
  3. Emočná inteligencia
  4. Praktické cvičenia

G. Digitálny predaj a moderné trendy

  1. Omnichannel predaj
  2. Personalizovaný marketing
  3. Analýza dát a predajné trendy

H. Emočná inteligencia a odolnosť v predaji

  1. Budovanie vzťahov so zákazníkmi
  2. Zvládanie stresu
  3. Autenticita v predaji

Moderné prvky obsahu:

  • Gamifikácia: Interaktívne cvičenia a simulácie reálnych predajných situácií.
  • Prípadové štúdie: Skutočné úspešné príbehy predaja vo firmách.
  • Digitálne technológie: Prepojenie s nástrojmi, ktoré uľahčujú predaj a zlepšujú výsledky.
  • Interaktívne workshopy: Možnosť okamžite aplikovať získané vedomosti.
  • Focus na CX (Customer Experience): Ako predaj pozitívne ovplyvňuje skúsenosť zákazníka.

FORMY KURZU:

ONE-ON-ONE : (lektor+účastník): Trvanie kurzu: 3 hodiny + Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu), Termín: Prosím uveďte v Rezervácií účasti.  Aplikácia: MS TEAMS

PREZENČNE: (firemný kurz): Trvanie kurzu: 1- 2 dni (podľa dohody) + Follow up zadarmo. V prípade dvojdňového prezenčného kurzu sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov a interaktívity.

PREZENČNE: (skupina): Trvanie kurzu: 3, 6 hodín (plus prestávky) + Follow up zadarmo. V prípade rozsahu kurzu 6 hodín sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov a interaktívity.