Osobný predaj - ako úspešné predať ( malo- veľkoobchod)
Cieľ kurzu: naučiť sa metodiku prípravy na predaj a plánovania predaja, rozvíjať schopnosti prezentácie úžitkov a zvládať námietky, zlepšiť schopnosť viesť obchodný rozhovor, zvýšiť svoj predaj
Cieľová skupina: Key account manager, manažér predaja - B2B, Obchodník, predajca, asistenti predaja - B2C, Poradca (finančný , nefinančný), Každý, kto obchoduje, predáva a chce byť úspešnejší.

OBSAH ( možnosť aplikácie obsahu na vzdelávacie potreby účastníkov):
A. Strategické plánovanie obchodných aktivít
- Hľadanie nových obchodných príležitostí
- Plánovanie kontaktov a stretnutí
- Analyzovanie dát
B. Príprava na zákaznícke stretnutie
- Stanovenie cieľov a stratégií
- Analýza zákazníkov
- Monitoring konkurencie
- Digitálne prípravy
C. Majstrovstvo obchodného stretnutia
- Otváranie obchodného rozhovoru
- Spoznávanie zákazníka
- Prezentácia hodnoty produktu/služby
- Zvládanie námietok
- Techniky uzatvárania obchodu
D. Pochopenie zákazníckych typov a personalizácia prístupu
- Psychológia zákazníkov
- Personalizácia predaja
- Praktické testy a scenáre
E. Profesionálne vyjednávanie a rokovanie o cene
- Príprava na cenové rokovania
- Cross-Selling a Up-Selling
- Hodnotová orientácia
- Vyjednávacie techniky
F. Taktiky a manipulácie pri predaji: Ich identifikácia a zvládanie
- Zvládanie zdržiavacích manévrov
- Manipulatívne techniky v predaji
- Emočná inteligencia
- Praktické cvičenia
G. Digitálny predaj a moderné trendy
- Omnichannel predaj
- Personalizovaný marketing
- Analýza dát a predajné trendy
H. Emočná inteligencia a odolnosť v predaji
- Budovanie vzťahov so zákazníkmi
- Zvládanie stresu
- Autenticita v predaji
Moderné prvky obsahu:
- Gamifikácia: Interaktívne cvičenia a simulácie reálnych predajných situácií.
- Prípadové štúdie: Skutočné úspešné príbehy predaja vo firmách.
- Digitálne technológie: Prepojenie s nástrojmi, ktoré uľahčujú predaj a zlepšujú výsledky.
- Interaktívne workshopy: Možnosť okamžite aplikovať získané vedomosti.
- Focus na CX (Customer Experience): Ako predaj pozitívne ovplyvňuje skúsenosť zákazníka.
FORMY KURZU:
ONE-ON-ONE : (lektor+účastník): Trvanie kurzu: 3 hodiny + Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu), Termín: Prosím uveďte v Rezervácií účasti. Aplikácia: MS TEAMS
PREZENČNE: (firemný kurz): Trvanie kurzu: 1- 2 dni (podľa dohody) + Follow up zadarmo. V prípade dvojdňového prezenčného kurzu sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov a interaktívity.
PREZENČNE: (skupina): Trvanie kurzu: 3, 6 hodín (plus prestávky) + Follow up zadarmo. V prípade rozsahu kurzu 6 hodín sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov a interaktívity.